Home

Home
Cititi-ne pe FacebookUrmati-ne pe TwitterFeed RSS gratuit

Spacer

Atelier LiterNet  Sageata  Sinopsisuri  Sageata  Cutia cu teatru

Articol publicat exclusiv pe LiterNet.ro

Black Sitcom


Mihai Ignat

28.07.2008
TextText mai micText mai mare
Versiune imprimabila Adauga cu AddThis
Articolul anterior din rubrică
Articolul urmator din rubrică
Mihai Ignat
Black Sitcom
Gen: comedie

Structura textului: 23 de scene

Lungimea textului: 43 pagini

Personaje: 5 bărbaţi / 3 femei

Năstase (Tase) Popescu - tată, paranoic
Marilena Popescu - mamă, soţia lui Năstase, maniacă
Cezar Popescu - fiu, 16 ani, sadic
Grigore Ionescu - tată, loser
Stela Ionescu - mamă, soţia lui Grigore, snoabă
Dobrică Ionescu - fiu, 16 ani, inocent
Mama Sanda - bunica Marilenei, 80 de ani, vai de steaua ei
Duracell - grad de rudenie necunoscut, idiot

****


Sinopsis


Scena 1
Stela şi Grigore fac sex în toaletă. Duracell trage cu urechea de la uşă. Cei doi au o mică problemă cu spaţiul. Prezervativul se rupe. În urma acestui accident s-a născut Dobrică.

Scena 2
Tase şi Marilena joacă cărţi la o masă. Li se alătură Stela, Grigore şi Dobrică, acum de 16 ani, după care stă ascuns Duracell. Copilul pleacă afară. Începe un nou joc de cărţi. Stela şi Grigore se ceartă pe tot parcursul jocului: Stela îi reproşează soţului ei că nu are fler în afaceri şi strategie în jocul de cărţi, Grigore încearcă să se justifice. Duracell priveşte totul de pe canapea. Invitat de Stela în joc, este trimis în camera lui de Marilena. Ezită deconcertat între cele două. În cele din urmă, rămâne lângă masă.

Scena 3
Tase şi Grigore sunt mahmuri. Duracell este şi el prin preajmă. Apare Mama Sanda, trimisă de Stela să aibă grijă de Grigore. Încearcă să-i alunge durerea de cap cu o alifie băbească, dar Grigore refuză din cauza mirosului greu suportabil. Mama Sanda se retrage. Tase Popescu şi Grigore Ionescu intră în conflict: Popeştii vs Ioneştii. Fiecare susţine că numele său imprimă un caracter mai puternic. Grigore vrea să-şi adune familia şi să meargă acasă. Află însă că ceilalţi au plecat demult. Se îndreaptă hotărât spre ieşire, dar se împiedică şi cade.

Scena 4
Grigore sună la telefon după un taxi. Marilena şi Tase se ceartă: Tase e de părere că telefonul nu ar trebui folosit pentru că sunt urmăriţi, Marilena îi reproşează că paranoia l-a împins să-l demonteze, stricându-l. Grigore aşteaptă în telefon să se găsească un taximetrist dispus să vină la nr. 13, adresa Popeştilor. Aflând că Marilena a chemat depanatorul pentru a repara telefonul, Tase realizează că este obligat să-l demonteze din nou pentru a se asigura că nu sunt sub urmărire. Grigore este lăsat să aştepte prea mult la telefon. Închide.

Scena 5
Dobrică încearcă să-l convingă pe Cezar că poate deveni invizibil. Se cere prezenţa unui martor. Deşi Cezar îl cheamă pe tatăl său, ce-l care apare este Duracell. Este întrebat dacă îl vede pe Dobrică sau nu. Duracell rosteşte cuvinte fără noimă. Cei doi copii ajung la concluzia că Duracell e idiot.

Scena 6
Cezar şi Dobrică încearcă să dea foc şorţului Mamei Sanda care moţăie pe canapea. Bricheta nu se aprinde, iar Duracell apare cu o cutie de chibrituri. Cezar se pregăteşte de acţiune, dar este întrerupt de apariţia lui Tase şi a Marilenei care se aşează pe canapea, lângă bunică, şi încep să se certe pe telecomandă. Mama Sanda se trezeşte şi croşetează. Andrelele şi telecomanda ajung pe jos. Duracell apucă telecomanda şi fuge cu ea, urmat de soţii Popescu. Mama Sanda rămâne cu ochii la televizor. Dobrică şi Cezar aprind un băţ de chibrit.

Scena 7
Dobrică se plânge lui Cezar că trebuie să-i dea Stelei o veste proastă şi îi e teamă să nu o întristeze prea tare: l-a scăpat din lesă pe Kuki, căţelul lor, şi acesta a murit călcat de o maşină. Cezar se oferă să comunice el ştirea în schimbul mp3 player-ului lui Dobrică. Dobrică acceptă. Stela se machiază în faţa unei oglizi mari, făcând gesturi prosteşti şi caragioase. Cezar îi spune că Dobrică a avut un accident, dar că, din fericire, el a reuşit să scape teafăr. Kuki însă a murit salvându-i viaţa stăpânului. Stela se bucură că Dobrică este în viaţă, dar moartea lui Kuki o face să plângă. Cezar descrie imaginea lui Kuki pe asfalt sub privirea oripilată a Stelei care îl opreşte şi iese să-şi caute copilul.

Scena 8
Tase butonează telecomanda, în vreme ce Marilena dă cu aspiratorul. Tase încearcă să vorbească cu soţia sa, dar aceasta nu-l aude din cauza aspiratorului. Bărbatul trage aparatul din priză. Cei doi se ceartă: Tase nu face nimic în casă, a fost chiar filmat de Cezar beat sub chiuvetă, în vreme ce Grigore o repara. Bărbatul îi dă lecţii de viaţă fiului său: e important să nu-l filmeze când se simte bine şi să reţină că toate lucrurile importante încep cu litera "f". Cezar iese tiptil. Marilena îl previne pe Tase să nu vorbească prostii în faţa copilului pentru că nu e în măsură să ţină lecţii de înţelepciune. Bagă apoi din nou aspiratorul în priză acoperindu-l pe Tase care continuă să gesticuleze şi să vorbească furios.

Scena 9
Grigore se priveşte în oglindă, se strâmbă, îşi cercetează chipul, face gesturi caraghioase pe care nu le-ar face în prezenţa altcuiva.

Scena 10
Dobrică şi Cezar stau pe marginea scenei, cu ochii spre sală. "O privesc" pe Cerasela. Îi urmăresc excitaţi gesturile cochete. Dobrică găseşte o soluţie pentru a fi cât mai aproape de ea: să-i devină sclavi. Continuă s-o admire fermecaţi în timp ce-şi întinde ciorapul pe picior şi-şi aranjează fusta. Se întreabă cum o fi să fii femeie. Ajung la concluzia că e un lucru neplăcut: o femeie dă tot timpul cu aspiratorul.

Scena 11
Tase şi Cezar sunt la masă. Duracell e şi el prin preajmă, mutând obictele din bucătărie pe care Marilena le pune la loc în timp ce vorbeşte cu cei doi. Tase îi face observaţie lui Cezar să nu se mai ţină după Cerasela. Marilena îi reproşează lui Tase că nu a zugrăvit, deşi a promis de atâta timp, şi că nu contribuie la treburile gospodăreşti. Tase transferă parte din responsabilităţi lui Cezar. Băiatul încearcă să obţină amânare. Părinţii continuă să se certe în privinţa educaţiei copilului. Marilena pleacă să se pregătească pentru o petrecere la grătar. Tase îi explică lui Cezar că viaţa e de rahat şi că el ar trebui să-şi poarte cu mândrie numele de Popescu, pentru că sunt înconjuraţi din toate părţile de familii cu numele de Ionescu.

Scena 12
Marilena se priveşte în oglindă, se strâmbă, îşi cercetează chipul, face gesturi caraghioase pe care nu le-ar face în prezenţa altcuiva, indiferent cât de apropiat i-ar fi acesta.

Scena 13
Mama Sanda croşetează. Dobrică este în faţa ei, concentrat. Încearcă să devină invizibil. O întreabă dacă îl vede de mai multe ori, dar Mama Sanda se supără crezând că o socoteşte oarbă. Dobrică încearcă să explice intenţia lui. Mama Sanda îl bate cu bastonul în cap, luându-l drept Duracell. Dobrică iese din scenă. Mama Sanda se apropie de oglindă. Încearcă să-şi distingă imaginea, dar nu reuşeşte. Obosită, se retrage nemulţumită.

Scena 14
Tase caută ceva bombănind. Se priveşte apoi în oglindă, se strâmbă, îşi cercetează chipul, face gesturi caraghioase pe care nu le-ar face în prezenţa altcuiva. Intră Marilena pe care o acuză că i-a luat revista Playboy. Dacă nu ea, trebuie să fi fost Mama Sanda pe care o bănuieşte că-i foloseşte, de altfel, periuţa de dinţi şi că-l spionează în timp ce face duş, motiv pentru care a ajuns cocoşată. Zadarnic încearcă Marinela să-i explice că lucrurile nu stau aşa şi că ar fi recomandat să îl convingă pe Cezar să renunţe la Cerasela. Tase susţine că trebuie să se ocupe cineva şi de iniţierea sexuală a copilului lor.

Scena 15
Cezar îi înmânează Playboy-ul lui Dobrică. I-o poate împrumuta pentru o săptămână. El va merge între timp să o spioneze pe Cerasela în timp ce se dă în leagăn. Dobrică vrea şi el să vină, dar Cezar îi spune să se mulţumească cu fetele din revistă.

Scena 16
Marilena dă cu aspiratorul, în timp ce Stela îşi taie pieliţele cu o forfecuţă. Marilena opreşte aparatul şi se aşează epuizată pe canapea. Stela spune că îl suspectează pe Grigore că o înşeală, în vreme ce Marilena face o comparaţie între tipuri de aspiratoare. Stela decide ca, pe viitor, să se culce cu cât mai mulţi bărbaţi. Marilena hotărăşte să se relaxeze de acum încolo, uitându-se la televizor. Îşi aminteşte însă de praful pe care nu-l va şterge nimeni şi începe să mute cu frenezie obiecte diverse. Stela cere să facă un duş la Marilena acasă. Cezar apare în scenă vorbind singur. Îi cere scuze Ceraselei pentru ceea ce urmează să facă: trebuie să tragă cu ochiul pe gaura cheii la baie. Stela îl pândeşte pe Cezar, curioasă, din spate. În baie era Tase. Privind pe gaura cheii, Cezar scoate un ţigăt de groază. Tase cred că a prins-o în sfârşit pe bunica spionându-l. Cezar dă nas în nas cu Stela care îl priveşte ironică, după care dispare. Tase o găseşte în faţa uşii de la baie pe Stela, care încearcă să se absolve de orice vină, dându-şi seama de încurcătură. Tase trânteşte uşa. Stela, îngrozită şi ruşinată, scapă proposul de pe ea, concomitent cu stingerea reflectorului.

Scena 17
Mama Sanda telefonează pe ascuns tuturor celor pe care îi are înscrişi în agendă. Află că au decedat cu toţii, mai puţin Mela, cu care stabileşte să se întâlnească într-un loc plin cu amintiri. Şi pentru că data trecută pe acolo se perindau şoareci, decide să ia la ea şi otravă. Marilena o aude pe bunica ei vorbind de otravă şi de o ultimă călătorie şi concluzionează că se va sinucide în curând. Merge să-i spună lui Tase, care, iniţial, răspunde indiferent, după care acceptă să o ajute pe Marilena în încercarea ei de a o face pe Mama Sanda să se răzgândească. Stela află şi ea şi e îngrozită de ştire. Grigore primeşte rece vestea. Se decid să o abordeze pe bunică unul câte unul: mai întâi Marilena, apoi Tase şi Stela. Grigore trebuie să-şi revină din şoc: o credea deja moartă.

Scena 18
Dobrică şi Cezar "o privesc" de pe marginea scenei pe Cerasela. Privirile lor sunt din ce în ce mai tâmpe şi fascinate pe măsură ce aceasta se dezbracă de bluză şi fustă. Dobrică se ridică în picioare, susţinând că acum Cerasela îl priveşte pe el. Cezar însă este convins că el e cel privit. Apare şi Duarcell, privind în aceeaşi direcţie, repetând că Cerasela îl vede doar pe el.

Scena 19
Marilena îi mărturiseşte Mamei Sanda că ştie care sunt intenţiile ei. Zadarnic încearcă să o convingă să renunţe, bunica va dispune de timpul său după plac. În plus, s-a simţit mereu neglijată în acea casă. Are nevoie de o pauză de câteva zile, după care se va întoarce. Marilena crede că bunica ei a luat-o razna: odată moartă, cum se va putea reîntoarce? Mama Sanda înţelege că este practic alungată şi îşi dă afară nepoata. Marilena iese derutată.

Scena 20
Dobrică se concentrează. Marilena aranjează furioasă hainele într-un dulap. Dobrică îi mărturiseşte că vrea să devină invizibil, dar toţi îl văd. Marilena îl asigură că va veni şi acea vreme. Între timp, îi poate prepara ceva de mâncare, dar Dobrică este mofturos. Marilena îl priveşte şi-l ia drept Duracell. Dobrică iese bombănind, iritat de această confuzie.

Scena 21
Stela îl forţează pe Grigore să intre împreună cu ea la Mama Sanda. Spre uimirea soţului ei, Stela adoptă psihologia inversă: o încurajează pe bătrână în decizia ei, dar ţine să o prevină că, din punct de vedere estetic, s-ar putea să nu fie cea mai bună opţiune. Otrava distruge pielea. Argumentul nu ţine pentru Mama Sanda. Oricum se va întoarce într-o săptămână. Vestea îi surprinde pe cei doi, iar reacţia lor e interpretată de bunică drept un semn al lipsei de afecţiune. Îi alungă deci.

Scena 22
Stela fumează. Tase o priveşte insistent. Bate apropouri la momentul în care a surprins-o în faţa uşii de la baie, crezând că îl priveşte pe gaura cheii. Văzând că Stela nu reacţionează, încearcă să o sărute cu forţa. Stela se retrage ameninţându-l că-l va spune Marilenei. Declară că îl iubeşte pe Grigore. Tase nu o crede - doar se ceartă mereu. Tase insistă să o sărute. Stela se împotriveşte. Grigore intră în scenă şi îi surprinde pe cei doi îmbrăţişaţi. Stela şi Tase îl privesc încremeniţi.

Scena 23
Grigore se pregăteşte să se spânzure. Cezar îl urmăreşte. Ajung la concluzia că acest tip de sinucidere i se potriveşte cel mai bine lui Grigore. Înainte de moarte, vrea să afle ce mai face fiul lui. Descoperă că e îndrăgostit de Cerasela, spre deosebire de Cezar căruia îi place doar să o privească. Grigore îl roagă pe Cezar să îi lege mâinile cu o cravată pentru a nu fi tentat să se salveze. Neapărat cu una de o culoare care să se asorteze cu cămaşa, ca să nu-i reproşeze Stela că nu are gust. Îl întreabă dacă nu i-ar face plăcere să împingă chiar el scaunul. Cezar ezită emoţionat. Vocea Stelei se aude de afară. Grigore mişcă brusc scaunul. Intră Stela şi îl prinde. Grigore se zbate. La ţipetele femeii, în scenă apar toţi ceilalţi. Marilena vrea să o ajute pe Stela, dar Tase o împiedică. Stela îi cere lui Dobrică să facă rost de un scaun, dar toate sunt ocupate de Cezar, Mama Sanda şi Marilena (care se aşează la sugestia soţului). Dobrică trage inutil de un dulap. Stela îl asigură pe Grigore că nu l-a înşelat. Marilena e de părere că ar trebui să intervină pentru că aşa e uman. Tase susţine că alegerea lui Grigore ar trebui respectată. Dobrică vine cu o cutie pe care o aşează sub picioarele tatălui său, dar suportul nu susţine greutatea corpului. Stela îl apucă iar de picioare. Se află că Mama Sanda nu vroia decât un week-end la ţară, şi nicidecum să-şi ia zilele. Dobrică încearcă disperat să susţină şi el picioarele lui Grigore. Marilena, înduioşată, e gata să sară în ajutor, dar se răzgândeşte când află că Stela îi făcea avansuri bărbatului ei. Cezar este la rândul lui oprit de Tase: ei sunt Ionescu, el este un Popescu. Stela cere ajutor lui Duracell care se îndreaptă spre ea. Marilena îi cere să stea pe loc. Duracell se opreşte şi priveşte derutat când spre una, când spre cealaltă.



Black Sitcom
(Fragment: Scena 23)


Reflectorul se aprinde în celălalt capăt al scenei. Grigore se pregăteşte să se spînzure: verifică stabilitatea unui scaun, tăria unei curele suspendate deasupra scaunului. Intră Cezar.
Cezar: Ce faci, unchiule?
Grigore: Mă spînzur.
Cezar: Viaţa e de rahat, nu?
Grigore: De unde ai informaţia asta? E confidenţială.
Cezar: De la tata.
Grigore: Să nu mai spui nimănui.
Cezar: Bine.

Grigore respiră adînc, se urcă pe scaun.

Cezar: Nu era mai bine cu otravă?
Grigore: Dac-o imit pe Mama Sanda, or să spună că n-am personalitate.
Cezar: Păcat că n-avem pistol. Ar fi făcut mai mult zgomot.
Grigore: Să mă-mpuşc? Nuuu... Prea multă mizerie.
Cezar: De ce nu vă tăiaţi venele? E la modă.
Grigore: E o idee... (Se răzgîndeşte) Nu. Îmi vine rău cînd văd sînge. (Verificînd tăria curelei) Ce zici, o să ţină?
Cezar: Nu ştiu. N-am spînzurat decît o pisică, da' cu cravata lu' tata.
Grigore: Tradiţie de familie...
Cezar: Cravata?
Grigore: Nu, spînzuratul pisicilor.
Cezar: Îmi place mai mult să mă uit la Cerasela.
Grigore: Cine-i Cerasela?
Cezar: O tipă din vecini.
Grigore: Eşti îndrăgostit de ea?
Cezar: (Se scutură) Nu!
Grigore: Foarte bine. (Îşi pune funia de gît) Dacă tot o mierlesc, îmi spui şi mie ce mai face fi-miu?
Cezar: Te spînzuri sigur?
Grigore: Pe cuvînt de onoare.
Cezar: Atunci pot să-ţi spun: e-n limbă după cineva.
Grigore: E-ndrăgostit?
Cezar: De Cerasela.
Grigore: Şi Cerasela?
Cezar: Nici nu se uită la el.
Grigore: Tradiţie de familie...
Cezar: De fapt, s-a uitat o dată, dar poate se uita la mine. Sau la Duracell.
Grigore: Sigur nu se uita la el. A, ce bine că eşti aici, mă poţi ajuta! Ia o cravată şi leagă-mi mîinile.
Dacă o să am mîinile libere, o să-ncerc să mă salvez. Şi nu vreau.
Cezar: (Ia una dintre cravate) Asta?
Grigore: Nu, nu aia, că nu se asortează cu cămaşa. Nevastă-mea iar o să mă bombăne că n-am gust.
Cezar: (Alegînd alta) Asta e bună?
Grigore: Aia da. Leagă-mă strîns.

Grigore îşi duce mîinile la spate, Cezar i le leagă.

Grigore: Bravo. Acum... sînt gata. (Trage aer în piept) Vrei să împingi tu scaunul?
Cezar: Eu?!
Grigore: Pot s-o fac eu, dar mă gîndeam că poate ţi-ar plăcea...
Cezar: (Emoţionat) Nu ştiu dacă pot...
Grigore: Te ajut şi eu, nu-ţi fie frică.

De-afară se aude vocea Stelei.

Grigore: Stela!

Intră Stela. Grigore mişcă brusc scaunul, care cade. Stela ţipă şi-l prinde de picioare pe Grigore, susţinîndu-l. Grigore se zbate, încercînd să se elibereze. La ţipetele Stelei, năvălesc Marilena, Tase şi Dobrică. Apoi Duracell şi, şontîc-şontîc, în baston, Mama Sanda. Marilena dă să o ajute pe Stela, dar Tase intervine.

Tase: Ce faci?
Stela: (Lamentîndu-se) De ce, Grigore?! De ce, Grigore?!
Marilena: (Lui Tase) Vreau s-o ajut!
Stela: (Disperată) Ajutor!
Tase: (Aşezîndu-se pe scaunul doborît) Las-o să se descurce.
Marilena: Dar...
Tase: Nu te băga într-o ceartă de familie. După ce se-mpacă, o să se spargă oalele în capul tău!
Stela: Dobrică, ajută-mă! Adu scaunul! Repede!
Tase: (Marilenei, oferindu-i un scaun) Ia loc, te rog. Să discutăm puţin.
Dobrică: (Agitat, zăpăcit) Care scaun?!

Cezar şi Mama Sanda se aşează pe celelalte scaune disponibile.

Dobrică: Nu-i nici un scaun. Toate-s ocupate!
Stela: Adu altceva! Fă ceva!
Marilena: Ce să discutăm?!

Dobrică, total zăpăcit, trage fără folos de dulap.

Mama Sanda: (Lui Cezar) Ştii cumva de ce vrea să se spînzure?
Cezar: Nu ştiu.
Stela: Grigore, ce-ai văzut... e greşit! Nu te-am înşelat! Îţi jur!
Mama Sanda: A, începe să se limpezească.
Marilena: Tase, lasă-mă s-o ajut!
Tase: Dacă eşti fraieră, du-te!
Mama Sanda: (Lui Cezar) Crezi că reuşeşte?
Cezar: Depinde de Dobrică.
Stela: Lasă dulapul, Dobrică! Vezi ce găseşti pe dincolo!

Dobrică iese val-vîrtej.

Mama Sanda: Dac-apucă să-l dea repede jos, o să-l trezesc cu alifia mea. (Scoate tubul din buzunar)
Tase: (Marilenei) Crezi că vrea să fie salvat?
Marilena: Păi dacă voia să se spînzure, n-o făcea cu noi toţi aici!
Stela: Ajutor! Grigore, să nu mori! E viu, nu? Nu e mort, nu?
Tase: A, deci presupui că vrea doar să se dea în spectacol.
Marilena: Nu ştiu, dar e uman să-l salvăm, nu?
Tase: Afirmaţia asta e cu dus şi-ntors... Nu el şi-a pus juvăţu' de gît?
Marilena: (Spăşită) Ba da...
Tase: Atunci?!
Stela: Dobrică, unde mama mă-sii umbli?!

Dobrică apare cu o cutie mare.

Stela: Aşa, repede, pune-o sub picioare!

Dobrică pune cutia sub picioarele lui Grigore. Stela îi dă drumul. Picioarele trec prin cutie ca prin brînză.

Stela: Disperată, îl apucă din nou de picioare pe Grigore) Dobrică, tu ţii cu ursu'?!
Dobrică: (Transpirat, speriat etc.) Eu... nu găsesc nimic... Sînt prea grele... Eu...
Mama Sanda: mod urît de-a-ţi lua zilele!
Tase: (Ironic) Da, ştim, preferi otrava.
Stela: Să m-ajute cineva!!
Mama Sanda: Eu? Ce otravă?
Marilena: Hai, nu mai juca teatru! Doar am vorbit mai devreme!
Mama Sanda: (Îşi aduce aminte) A, otrava...! Păi era pentru şoareci...
Stela: (Brusc cu ton normal) Ce şoareci? (Marilenei) Aveţi şoareci?
Marilena: (Îngrozită) Nu se poate! Doar fac toată ziua curăţenie!
Stela: (Furioasă, Mamei Sanda) Tu trebuia să te omori, nu Grigore!
Tase: (Mamei Sanda) Deci nu vroiai să te omori?
Mama Sanda: Eu?! Doamne fereşte! Voiam un week-end la ţară!
Stela: Mă ajută cineva?!

Dobrică, în disperare de cauză, încearcă să susţină şi el picioarele lui Grigore.

Stela: Marilena?

Marilena, înduioşată, dă să se ridice de pe scaun.

Tase: (Marilenei) Treaba ta, da' să ştii că ea s-a dat la mine!
Stela: (Indignată) Ceee?!! El s-a dat la mine!
Tase: (Marilenei) Ştii cine se uita pe gaura cheii? Nu Mama Sanda, ci draga ta prietenă...
Marilena: (Privind-o cu ură pe Stela) Aşa deci... Păi atunci... (Se aşează la loc şi-şi încrucişează braţele)
Stela: Marilena, gîndeşte-te, de ce crezi că Grigore a ajuns aici?
Tase: (Stelei) Fiindc-a aflat că te dai la mine.
Stela: (Indignată, plîngînd etc.) Dumnezeule, mare! Cezar, ajută-mă, Cezar!
Cezar: Nea Grigore mă rugase altceva...
Stela: Lasă ce te-a rugat, ajută-mă!

Cezar ezită, e gata să se ridice, dar Tase îi pune o mînă pe umăr.

Tase: Cezar, ai uitat? Ei sînt Ionescu, noi... Popescu.

Cezar rămîne în scaun.

Stela: Nu m-ajută nimeni?! Duracell, ajutor!

Duracell vrea să se îndrepte spre Stela.

Marilena: Duracell, stai aici!

Duracell se opreşte. Priveşte derutat cînd la Stela, cînd la Marilena.

Heblu

Citeşte Scena 1 din Black Sitcom, de Mihai Ignat aici.


C.V.-ul piesei:
Premiul I la Concursul de Comedie Românească, ediţia a III-a, 2008, organizat de Teatrul de Comedie Bucureşti în cadrul Festivalului Comediei Româneşti, festCO, ediţia a VI-a, mai 2008.
Spectacol-lectură la Teatrul de Comedie Bucureşti, în 23 mai 2008. Distribuţia: Sanda Toma, Ion Chelaru, Gabi Popescu, Bogdan Cotleţ, Florin Dobrovici, Aurora Leonte, Angel Popescu, Aurelian Bărbieru.
Articolul anterior din rubrică
Toate articolele din rubrică
Articolul urmator din rubrică




0 comentarii

Resurse

Sageata Cum propuneţi texte aflaţi aici.

ARHIVA RUBRICII

Sageata Articol publicat exclusiv pe LiterNet.ro Pe mâine, Mihaela Iancu (4.5/5 - 13 voturi)
Sageata Articol publicat exclusiv pe LiterNet.ro YouTube - o fată nebună, Viorel Cojanu (4.3/5 - 12 voturi)
Sageata Articol publicat exclusiv pe LiterNet.ro Blackout, Mugur Grosu (4.7/5 - 7 voturi)
Sageata Articol publicat exclusiv pe LiterNet.ro A.K.A. Also known as, Raluca Sas-Marinescu (2.7/5 - 9 voturi)
Sageata Articol publicat exclusiv pe LiterNet.ro Veronica nu se hotărăşte, Andreea Chindriş, Alexa Băcanu (4.9/5 - 7 voturi)
Sageata Toate articolele din această rubrică


PUBLICITATE




CITIŢI-NE PE FACEBOOK


Spacer Spacer